خوردن ۳ عدد موز در روز، سكته مغزی را از شما دور می كند
به وبلاگ حمید مدهنی خوش امدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ حمید مدهنی خوش امدید و آدرس hamidmadhani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 11089
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
hamid madhani

آرشيو وبلاگ
بهمن 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : hamid madhani

پزشكان انگلیسی و ایتالیایی در یک مطالعه مشترك دریافتند كه خوردن ۳ عدد موز در روز شما را در برابر سكته مغزی واكسینه می كند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این پزشكان در آزمایشات جدید خود متوجه شدند كه خوردن یك عدد موز همراه با صبحانه، یك عدد با ناهار و یك موز دیگر به هنگام عصر پتاسیم مورد نیاز بدن شما را تامین كرده و به همین دلیل احتمال تشكیل لخته های خونی در مغز را تا حدود ۲۱ درصد كاهش می دهد.

این یافته تایید می كند كه پیشگیری از هزاران مورد سكته مغزی با مصرف سایر مواد غذایی غنی از پتاسیم مثل اسفناج، مغز خشكبار، شیر، ماهی و عدس امکان پذیر ست.

به گزارش روزنامه دیلی میل، در این مطالعه پزشكان اطلاعات حاصل از ۱۱ بررسی مختلف را مورد بازبینی و تجزیه و تحلیل قرار دادند. این آزمایشات تایید كرد كه مصرف حدود ۱۶۰۰ میلی گرم پتاسیم در روز كافی است تا خطر احتمال سكته مغزی را بیش از یك پنجم كاهش دهد.

این یافته حاصل مطالعات متخصصان دانشگاه وارویك در انگلیس و دانشگاه ناپلس در ایتالیا است و شرح آن در مجله كالج كاردیولوژی آمریكا به چاپ رسیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: